Reklamačné podmienky
Reklamačné podmienky
Reklamačný poriadok
V prípade výskytu akéhokoľvek poškodenia na tovare, sa zoznámte prosím s nasledujúcimi podmienkami a postupom reklamácie. Reklamácia u nás je jednoduchá, bezproblémová. Všetky náklady na prepravu reklamovaného tovaru do centrály sú v réžii zákazníka a náklady na spätné odoslanie vybavenej reklamácie v réžii DCI Group, s.r.o (BiOiShop SK)
1. Zodpovednosť predávajúceho
Pri predaji tovaru, predávajúci zodpovedá za to, že tovar v záručnej dobe má požadovanú akosť, množstvo, mieru a hmotnosť. Ak sa vyskytne na kúpenom tovare chyba, je kupujúci oprávnený uplatniť práva zo zodpovednosti, za chyby tovaru (reklamovať ho). Pracovník prevádzky je povinný po preskúmaní rozhodnúť o reklamácii ihneď. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z neodborného používania produktov, neprimeraným zaobchádzaním, za škody spôsobené nadmerným mechanickým opotrebením rovnako ako za škody spôsobené vonkajšími vplyvmi a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
2. Povinnosti kupujúceho
Kupujúci je povinný prekontrolovať tovar bez zbytočného odkladu do 24 hodín od prevzatia zásielky. Tovar je pri doprave bezpečne zabalený v obalovom materiáli. Pri preberaní tovaru vždy skontrolujte stav obalu a v prípade poškodenia obalu, skontrolujte tovar. Ak zistíte vonkajšie mechanické poškodenie zásielky, nepreberajte ju a so zástupcom prepravnej spoločnosti spíšte škodový zápis a tento si uschovajte. O takejto situácii nás bezodkladne informujte. Ak zistíte nekompletnosť dodávky, či mechanické poškodenie zapríčinené prepravou až po rozbalení tovaru, (do 24 hodín od doručenia), okamžite nám túto skutočnosť nahláste. Neskôr nebude reklamácia mechanického poškodenia a nekompletnosti dodávky uznaná. Pri osobnom odbere je kupujúci povinný skontrolovať si obsah balenia okamžite, dodatočné reklamácie nie sú akceptované. Spotrebiteľ nie je oprávnený až do vyriešenia reklamácie s vadným tovarom akýmkoľvek spôsobom nakladať. Pred prvým použitím je kupujúci povinný preštudovať záručné podmienky vrátane slovenského návodu na použitie a následne sa s týmito informáciami dôsledne riadiť. V prípade, že tovar, ktorý kupujúci reklamuje nemá chybu alebo sa naň nevzťahuje záruka, je povinný uhradiť náklady spojené s dopravou a vybavovaním reklamačného procesu. Kupujúci nemá nárok na reklamovanie vád, na ktoré bola poskytnutá zľava a o ktorých ho predávajúci informoval.
3. Oznámenie reklamácie
Reklamáciu nám prosím vždy najprv ohláste telefonicky a potom pošlite písomnou formou a to e-mailom alebo listom. Po nahlásení reklamácie počkajte na pokyny ako postupovať. Zistené chyby nám nahláste minimálne do 24 hodín od prevzatia dobierky. Následne bude s Vami dohodnutý spôsob a podmienky riešenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty, nebude reklamácia braná do úvahy a bude bezpredmetná. Tovar, ktorý reklamujete, je nutné vrátiť doporučene na adresu predajcu.
Súčasťou reklamácie musí byť:
poškodený tovar v originálnom balení
číslo faktúry resp.daňového dokladu alebo kópia faktúry resp.daňového dokladu
popis závady
prípadná fotodokumentáciu
4. Uplatnenie reklamácie počas záručnej doby
Záručná doba je uvedená výrobcom, resp. distribútorom na každom výrobku. Záruku poskytujeme do doby spotreby uvedenej na obale. Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením, znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby, používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa. Záruka sa nevzťahuje tiež na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, násilného poškodenia, poveternostných podmienok alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zanikne. Upozornenie: farebné prevedenia a odtiene fotografií zobrazené na Vašom monitore sa môžu mierne líšiť od skutočných!
5. Záverečné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť 1. októbra 2014
Za spoločnosť:
DCI Group, s.r.o.
Ľaliova 27
821 05 Bratislava
Slovenská republika
tel: +421/903/422648, +421/911/924875
e-mail: info@bioishop.sk
e-mail: info@bioishop.eu
www.bioishop.sk
www.bioishop.eu