Všeobecné Obchodné podmienky BiOiShop SK

Všeobecné Obchodné podmienky BiOiShop SK

Prevádzkovateľ Internetového obchodu: www.BiOiShop.sk a www.BiOiShop.eu

DCI Group, s.r.o. (BiOiShop SK)
Ľaliova 27
82105 Bratislava
IČO: 36852970
IČ DPH: SK2022478480
DIČ: 2022478480
zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Bratislave I Oddiel: Sro Vložka číslo: 48919/B

I. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "podmienky") sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a spoločnosťou DCI Group, s.r.o., Ľaliova 27,82105 Bratislava, IČO:36852970 (ďalej len "prevádzkovateľ).
2. Kupujúcim sa rozumie osoba fyzická alebo právnická, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.
3. Objednávkou sa rozumie odoslaný internetový elektronický formulár, obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky obchodu a cenu tohto tovaru, spracovaný systémom obchodu alebo e-mail odoslaný na adresu predávajúceho alebo telefonicky realizovaný predaj tovaru. Objednávka vzniká po potvrdení objednávky pri procese objednávania tovaru v internetovom obchode, prípadne pri objednaní tovaru telefonicky alebo e-mailom.
4. Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti prevádzkovateľa a kupujúceho a vo svojom aktuálnom znení tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy. V prípade, ak nie je medzi prevádzkovateľom a kupujúcim dohodnutá trvalá kúpno-predajná zmluva v písomnej forme, považuje sa elektronická objednávka v obchode za návrh k uzavretiu zmluvy medzi kupujúcim a prevádzkovateľom, ktorú prevádzkovateľ potvrdením objednávky akceptuje.

II. Objednávka, uzatvorenie zmluvy, odstúpenie od zmluvy

1. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých, registračným formulárom požadovaných údajov a náležitostí.
2. Všetky prijaté elektronické objednávky sú považované za návrh zmluvy a sú považované za záväzné.
3. K akceptovaniu návrhu na zmluvu zo strany prevádzkovateľa dôjde potvrdením elektronickej objednávky.
4. Prevádzkovateľ si môže v jednotlivých, predovšetkým cenovo náročnejších prípadoch vyhradiť vznik zmluvy potvrdením objednávky. Prevádzkovateľ je v závislosti na charaktere obchodu (množstvo, cena, náklady na prepravu, vzdialenost apod.), predovšetkým pri cene vyššej ako 200,-EUR, oprávnený žiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky vhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne. V prípade odmietnutia autorizácie kupujúcim, považuje sa objednávka za neplatnú. Ak je medzi prevádzkovateľom a kupujúcim uzatvorená dlhodobá rámcová písomná kúpna zmluva, objednávka uzatvorenú zmluvu bližšie špecifikuje a konkretizuje a je jej neoddeliteľnou súčasťou.
5. Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 6 hodín od jej odoslania. K vlastnému uzavretiu kúpno-predajnej zmluvy dochádza prevzatím tovaru kupujúcim.

III. Dodacie podmienky, termíny:

1. Miestom plnenia zmluvy sa rozumie sídlo (bydlisko), alebo miesto podnikania kupujúceho uvedené v registračnom formulári obchodu. Tovar bude dodaný prevádzkovateľom s využitím služieb tretích subjektov (Slovenská pošta, Kuriérska služba ), alebo na základe dohody s kupujúcim bude tovar pripravený u dodávajúceho, ak nebude vyslovene dohodnuté inak.
2. Dodanie tovaru je uskutočnené jeho odovzdaním kupujúcemu, prípadne pošte alebo kuriérovi na prepravu ku kupujúcemu.
3. Vlastnícke právo na tovar prechádza na kupujúceho pod podmienkou zaplatenia kúpnej sumy v plnej výške.
4. Prevádzkovateľ expeduje tovar kupujúcemu čo možno v najkratšej dobe po prijatí objednávky, zvyčajne 1-10 pracovných dní. Doba pre dodanie tovaru môže byť vo výnimočných prípadoch dlhšia, o čom bude kupujúci včas informovaný prevádzkovateľom. (V prípade objednávania tovaru )
5. Tovar bude dodaný kupujúcemu v bežných obaloch, s výnimkou prípadov ak z povahy tovaru, alebo na základe dohody vyplývajú špeciálne požiadavky.
6. Ku každej zásielke bude priložený daňový doklad , ktorý slúži ako doklad o kúpe a pre uplatnenie záruky, preto si ju dobre uschovajte pre prípad reklamácie.

IV. Kúpna cena, poštovné a balné:

1. Kúpna cena ( cena vrátene DPH ) je splatná pri prevzatí tovaru na dobierku, u kuriéra alebo doručovateľa Slovenskej pošty, pokiaľ sa obe strany nedohodli inak.
2. V cene nie je započítané poštovné a balné.
Pre objednávku zrealizovanú nákupom cez e-shop ( formulár, mail, telefonicky) sa účtuje nasledovne: Poštovné sa účtuje k cene tovaru podla platných cennikov Slovenskej posty alebo cenníkom kurierskej spoločnoisti. Ceny su uvedene pri kúpe tovaru cez elektronický obchod a su aktualizované. Všetky zásielky (balíky) su poistené do hodnoty 30,- EUR ak nieje uvedené inak.
Poštovné sa sa neúčtuje ak je cena tovaru vyššia ako 60,-EUR a doručenie sa realizuje formou kuriérskej spoločnosti.
3. Tovar sa expeduje len na územie SR.

V. Vrátenie alebo výmena tovaru

Vrátiť je možné iba tovar nepoškodený, nepoužitý a v pôvodnom obale.
V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil.
Do vrátenej sumy sa nezapočítava cena poštovného a balného.
Po dohode môže byť navrátenie sumy uskutočnené formou výmeny za iný tovar v zodpovedajúcej hodnote, ktorý bude zaslaný buď s ďalšou objednávkou zákazníka alebo samostatne. Ak sa tovar zasiela samostatne (v prípade výmeny tovaru) sa neúčtuje poštovné a balné.

VI. Záruka, reklamácie, doklady

1. Záručná doba je uvedená výrobcom, resp. distribútorom na každom výrobku. Záruku poskytujeme do doby spotreby, uvedenej na obale tovaru.
2. Právo na záruku zaniká v prípade, že poškodenie bolo spôsobené neodbornou manipuláciou, neprimeraným zaobchádzaním alebo na závady spôsobené nadmerným mechanickým opotrebením, prípadne iným porušením záručných podmienok. Záruka sa tak isto nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok alebo používaním v extrémne neobvyklých podmienkach. Pri neoprávnenej reklamácii je kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté jej riešením.
3. Zákazník preberá zodpovednosť za doručený tovar podpisom preberacieho protokolu od doručovateľa. Kupujúci je povinný skontrolovať tovar ihneď pri prevzatí. Ak pri preberaní zásielky je na zásielke viditeľné mechanické poškodenie(diera v obale, zlomená zásielka, viditeľné vonkajšie zmeny a poškodenia), má právo ju kupujúci neprevziať. V takomto prípade bude kupujúci postupovať podľa reklamačného poriadku spoločnosti a o tejto situácii bude čo najskôr informovať predávajúceho. DCI Group, s.r.o. resp.(BiOiShop SK)., nie je zodpovedná za škody spôsobené doručovateľom. Vo všetkých ostatných prípadoch reklamácie si dôsledne prečítajte náš reklamačný poriadok.

VII. Ochrana osobných údajov

Prevádzkovateľ týmto prehlasuje, že s osobnými údajmi svojich zákazníkov získanými pri objednávaní tovarov, zaobchádza v zmysle „Zákona č. 428/2002 Z.Z. o ochrane osobných údajov"

VIII. Alternatívne riešenie sporov (ARS)

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@dcigroup.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 €. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 € s DPH.

IX.  Záverečné a prechodné ustanovenia

Potvrdením objednávky zároveň kupujúci prehlasuje, že sa pred jej vyplnením oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Práva kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo "Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb." v znení neskorších zákonných úprav, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. Prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.
Prípadné ďaľšie otázky zodpovieme na e-mailovej adrese info@bioishop.sk alebo na stráke uvedených telefónnych číslach.

Za spoločnosť:

DCI Group, s.r.o.
Ľaliova 27
821 05 Bratislava
Slovenská republika
tel: +421/903/422648, +421/911/924875
e-mail: info@bioishop.sk
e-mail: info@bioishop.eu
www.bioishop.sk
www.bioishop.eu

 

posledna zmena: 27.1.2016

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie